کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه وسیع پلی استیشن 4 در امریکای شمالی

ترافیک سنگین ناشی از دانلود اولین بسته 300 مگی "به روز رسانی" برای پلی استیشن 4 خریداری شده توسط گیمرها در امریکای شمالی باعث دور از دسترس شدن شبکه PSN شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ امروز جمعه به وقت محلی گیمرها توانستند اولین پلی استیشن 4 جدید را به قیمت 400 دلار خریداری کرده و به خانه های خود ببرند.

سونی روز اول بسته نرم افزاری "به روز رسانی" را به حجم 300 مگابایت برای کاربران جهت دانلود قرار داد که گفته می شود بدلیل ترافیک شدید، ساید در برخی مواقع دور از دسترس شده است.

یکی از کاربران گفت گرافیک برتر و استفاده از بلوری دو دلیلی بوده که برای خرید پلی استیشن جدید صف کشیده است.

ترزا هفنر مادر یکی از بچه های گیمر نیز گفت چند ساعت در صف خرید منتظر بوده چرا که پسرش تمام روز را با پلی استیشن می گذراند.

سایت ارس تکنیکا نیز گزارش داد دهها هزار خریدار در ساعات اولیه مشغول پلاگ کردن کنسول خود به اینترنت شده و در تلاش برای اتصال به شبکه موسوم به PSN با پیام خطا مواجه شده اند.

اکانت توئیتر سونی نیز این مشکل را تایید کرده و از کاربران خواسته سعه صدر داشته باشند چرا که ترافیک زیادی در حال دانلود بسته "به روز رسانی" است.

به گفته کارشناسان نسخه Firware 1.5 به روز رسانی 300 مگابایت است و اتصال آنلاین و بازی از طریق بلوری این کندی را دامن زده است. نسخه 300 مگی سپس قابل استفاده از طریق یو اس بی است تا نصب بازی های به صورت آفلاین ادامه پیدا کند اما خیلی ها این موضوع را متوجه نشده و همچنان به صورت آنلاین نصب را نیزانجام می دهند.

در صفحه حمایت از کاربر سونی{لینک} دو خطا نیز هنگام لاگین کردن گزارش شده است اما اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده است.

چند وقت پیش سونی پس از عرضه پلی استیشن 4 برای روزنامه نگاران با خطای غیر نرمالی نسبت به دفعات پیش مواجه شد و قول داد در نسخه نهایی آنها را فیکس کند اما ظاهرا خطاها در نسخه اصلی کنسول در حال ازدیاد است و کاربران شاکی تر از قبل!

شوهی یوشیدا در توئیتر خود گفت خطاهای سخت افزاری در پلی استیشن کم بوده و مربوط به چند کاربر به خصوص بوده است!

پلی استیشن 4 در امریکا 399 دلار، در اروپا 399 یورو، در انگلیس 349 پوند، سایت آمازون آلمان 599 یورو (گفته شده قیمت در حال تغییر است) و در استرالیا 549 دلار به فروش می رسد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17848 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/08/25 تعداد مشاهده: 1978
سافت گذر